کتاب " از بسم الله چه می دانید" اثر محمد کاظم احمد زاده شامل معانی ادبی، عرفانی، داستان، معجزه، شگفتی ها و اثرات بسم الله منتشر شد.
کتاب " از بسم الله چه می دانید" در 3 هزار جلد توسط انتشارات وصال منتشر شده است و شامل اسرار بسم الله، خواص سوره های قرآن کریم، تفسیر بسم الله، داستان بسم الله، بسم الله و دفع عذاب، بسم الله و پاکی بدن، نقطه باء بسم الله، دستور پیامبر اکرم درباره نگارش بسم الله، درمان سردرد و مائده آسمانی می باشد.

حجت الاسلام حاج سید محمدکاظم مدرسی در مقدمه این کتاب آورده است؛ آیه کریمه" بسم الله الرحمن الرحیم" که سرفصل 113 سوره قرآن کریم است و در سوه مبارکه" نمل" افزون بر ابتدی سوره در طلیعه نامه حضرت سلیمان(ع) به ملکه سبا نیز آمده است جمعا 114 بار نازل شده است.

وی در بخشی دیگری از این مقدمه آورده است؛ خط حاکم بر رسالت تمامی پیامبران الهی دعوت به "الله" بوده است از این رو" بسم الله ..." تنها اختصاص به شریعت اسلامی و گفتار پیامبر اسلام(ص) ندارد.

گفتنی است، محمد کاظم احمد زاده مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم بلوار امام جعفر صادق(ع) است که پیش از این چندین کتاب از جمله  کتاب تاریخ و ابزار صحافی سنتی، گلواژه های بهار و باغبان خود باشیم را منتشر کرده است و کتاب معماهای آسمانی را در دست چاپ دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا